21/05/2020

Obert el termini de presentació de candidatures dels V Premis a l'Excel·lència Professional

Unió Professional de València, l’entitat que conjumina en l’actualitat a 41 Col·legis professionals de la província de València, ha obert el termini de presentació de candidatures per a optar als Premis a l’Excel·lència, que enguany celebren la seua cinquena edició.

2020 està sent un any molt complicat per a tothom i a tots els nivells, especialment dramàtic també per al sector econòmic i empresarial. És per això que creem, ara més que mai, que Unió Professional de València, ha d’estar present en una societat que ens necessita, que depén en una part molt important dels i les professionals, per a arribar a la recuperació tan anhelada després d’aquesta crisi sanitària mundial.

Aquests premis s’han convertit, des del seu naixement, en el millor fòrum en què reunir i retre homenatge a les persones, als professionals, gràcies a les quals, València, ha arribat a ser el que és. En el seu cinqué aniversari, els Premis a l’Excel·lència d’Unió Professional de València, ho continuaran fent. I, per a això, necessitem la vostra col·laboració. Des d’ací, us animem a presentar les vostres candidatures. El termini de presentació dona principi hui 18 de maig de 2020 i finalitzarà el pròxim 22 de juliol de 2020 a les 12.00 hores.

Com sabeu, els Premis a l’Excel·lència guardonen la labor científica, tècnica, social, cultural i/o humana realitzada per persones o grups de professionals, empreses, institucions i altres entitats en l’àmbit col·legial professional de la província de València.